Майстри пневморемонту - Ваші партнери у світі надійності!

Ми з гордістю служимо нашій країні, а також відкриті до замовлень з усього світу. Наш досвід і професіоналізм у ремонті пневматичних систем визнані не лише вдома. Заходьте до нас і довіряйте своє обладнання найкращим!

Обслуговування підіймачів

Людина, яка займається обслуговуванням підйомників, виконує низку обов'язків, пов'язаних із технічним обслуговуванням та регулярною перевіркою підйомних механізмів. Ці завдання включають:

  • технічне обслуговування
  • діагностику та усунення несправностей
  • технічний контроль
  • дотримання стандартів безпеки
  • ведення відповідної документації

Компанія спеціалізується на обслуговуванні:

  • Двостійкових
  • Чотиристійкових

Вся робота виконується відповідно до найвищих вимог якості та безпеки.

Equipment Repair

Дізнатися більше

Елементи щоденної перевірки:

1. Візуальна перевірка еластичних шпильок на ослаблення або випадання.

2. Візуальна перевірка гумових накладок на знос, при необхідності заміна.

3. Перевірте роботу запобіжного пристрою, переконавшись, що він блокується та розблоковується належним чином. За потребою відрегулюйте кабель запобіжного пристрою.

4. Перевірте робочий стан замка рукоятки та місячної шестерні, переконавшись, що вони належним чином з'єднані.

5. Утримуйте поверхню підйомника та оточення в чистоті під час щоденного використання.

6. Забезпечте, щоб підйомник виконував повний хід підйому та опускання принаймні один раз на день для продовження терміну служби гідравлічного циліндра.

Елементи щомісячної перевірки:

1. Перевірте всі гвинти на предмет ослаблення та затягніть їх, якщо потрібно.

2. Перевірте масляний шланг на наявність поломок, ослабленості або витоку масла в місцях з'єднання та замініть або затягніть його, якщо потрібно.

3. Перевірте наявність витоку масла в кожному положенні клапана блоку живлення та замініть або затягніть, якщо потрібно.

4. Перевірте, чи є витік масла в кожному положенні клапана блоку живлення, якщо так, замініть або затягніть.

5. Перевірте, чи кабель синхронізований. Відрегулюйте, якщо підйомні важелі не піднімаються та опускаються синхронно.

6. Перевірте зовнішню поверхню поршневого штока циліндра та пилового кільця на чистоту. Видаліть будь-який жирний бруд, пил або залізні ошурки.

7. Перевірте, чи правильно працює кінцевий перемикач на панелі керування (лише для ліфтів з чистою підлогою).

8. Нанесіть мастило на рухомі частини, приводні частини та жолоби колонок для змащування.

Перевірка кожні шість місяців:

1. Перевірте з'єднання дротів в контрольному ящику.

2. Додайте регулювальні шайби під болтами фіксації нижньої частини, якщо колона не вертикальна.

Річна перевірка:

1. Замінюйте гідравлічне масло через три місяці після першого встановлення, а потім щорічно (рекомендовано гідравлічне масло Mobil NUTO H 46 з антизносними властивостями).

2. Зніміть і очистіть кожен клапан за допомогою повітряного пістолета та м'якого мийного засобу.

3. Перевірте та очистіть фільтр вхідної труби блоку живлення, видаливши залізні опилки з магніту.

4. Зніміть резервуар для масла, розкрутивши фільтр вхідної труби проти годинникової стрілки та очистіть, а також видаліть залізні опилки з магніту.

5. Розіберіть масляний шланг та очистіть внутрішні залишки в масляних лініях за допомогою повітряного пістолета.

Елементи щоденної перевірки:

Щоденна перевірка елементів перед використанням

1. Візуально огляньте болти та шпильки, щоб переконатися, що вони не ослаблені та відсутні.

Visual Inspection

2. Перевірте роботу запобіжного пристрою, переконавшись, що пружини та блоки функціонують правильно. Якщо будь-який блок безпеки не рухається плавно під час роботи, його необхідно оглянути та відремонтувати перед використанням підйомника.

Visual Inspection

A. Якщо запобіжний блок можна легко штовхнути рукою, це означає, що механічна частина в хорошому стані. Якщо натиснути важко, перевірте, чи не заржавів з’єднувальний штифт блоку, і видаліть іржу, якщо вона є.

B. Перевірити стан циліндра; при необхідності замініть його.

Visual Inspection

3. Огляньте повітропроводи.

3.1 Перевірте, чи значення тиску повітря знаходиться в межах норми.

Visual Inspection

Значення тиску Ручка тиску

За годинниковою стрілкою: збільшити тиск

Проти годинникової стрілки: Знизьте тиск

Стандартне значення: 0,6 ~ 0,8 МПа

3.2 Оглянте повітряний шланг на наявність розривів або витоків повітря в місцях з’єднань.

Visual Inspection

4. Огляньте маслопроводи.

4.1 Перевірте положення всіх з’єднань масляних шлангів на наявність ознак поломки або витоку масла; замініть або затягніть за потреби.

Visual Inspection

4.2 Якщо є витік на зворотному шлангу циліндра, це означає, що ущільнювач циліндра несправний і потребує заміни.

4.3 Перевірте наявність витоку масла в кожному положенні клапана силового агрегату; якщо є витік, замініть або затягніть.

Visual Inspection

5. Щоб подовжити термін служби масляного циліндра, переконайтеся, що підйомник виконує повний цикл підйому та опускання принаймні один раз на день.

6. Утримуйте поверхню підйомника та оточення в чистоті під час щоденного використання.

Visual Inspection

Елементи щоденної перевірки:

Щоденна перевірка елементів перед використанням

1. Візуально огляньте болти та шпильки, щоб переконатися, що вони не ослаблені та відсутні.

Visual Inspection

Елементи щомісячної перевірки:

Щомісячна перевірка обладнання:

Visual Inspection

2. Проведіть синхронізацію підйомника, спираючись на звуки "тріску" запобіжних пристроїв на чотирьох колонах під час процесу підйому. Машина синхронізована, якщо звуки з усіх чотирьох кутів виникають одночасно. У разі несинхронізації, виконайте наступні дії:

A. Перевірте, чи однакові висоти безпечних драбин у чотирьох кутах.

Visual Inspection

B. Якщо звуки залишаються в шаховому порядку, відрегулюйте гайки кабелів. Затягніть кабель на стороні, де звук лунає повільніше, щоб звуки з усіх чотирьох кутів почулися одночасно.

Visual Inspection

3. Перевірте знос кабелю та замініть його, якщо виявлено обриви проводів.

Visual Inspection

4. Перевірте зовнішню поверхню поршневого штока циліндра та пилового кільця. Зберігайте їх у чистоті і негайно видаляйте жир, бруд, пил і залізні ошурки.

Visual Inspection

5. Перевірте роботу кінцевого вимикача на поперечній балці та штекерному з'єднанні кабелю (лише для електричних типів).

Visual Inspection

6. При необхідності, перевірте стан роботи кінцевого вимикача на поперечній балці та підключення штекера кабелю (лише для електричних типів).

7. Змастіть рухомі та приводні частини мастилом та жолоби колон.

Visual Inspection

Перевірка обладнання кожні шість місяців:

1. Перевірте та затягніть з'єднання проводів у блоку керування. Перевірте ланцюг і контактор змінного струму на наявність аномалій і очистіть будь-який пил (лише для пневматичних типів).

2. Огляньте блок керування, кнопки, вимикачі живлення та замініть будь-які несправні компоненти. Перевірте та затягніть клеми, спостерігайте за ланцюгом та електричними компонентами на наявність аномалій. Очистіть внутрішню частину та поверхню від масла та пилу (тільки для електричних моделей).

3. Перевірте рівень бульбашок води, щоб переконатися, що колонка вертикальна. За потреби відрегулюйте перпендикулярність, послабивши анкерні болти, додаючи регулювальні шайби під базову пластину нижньої сторони та спостерігайте за водним міхуром, доки він не відцентрується, потім затягніть анкерний болт.

Щорічна перевірка предметів:

1. Замінюйте гідравлічне масло через три місяці після першого встановлення, а потім щорічно. Використовуйте протизносну гідравлічну оливу (рекомендовано Mobil NUTO H 46).

2. Зніміть і очистіть кожен клапан пневматичним пістолетом і промийте м'яким миючим засобом.

3. Перевірте та очистьте фільтр вхідної труби силового агрегату, видаливши залізні стружки з магніту.

4. Очистьте мастилопроводи, розібравши масляний шланг і використовуйте пневматичний пістолет для видалення внутрішнього сміття.

Обслуговування компресорів

Людина, яка займається обслуговуванням компресорів, виконує ряд обов'язків, пов'язаних із технічним обслуговуванням та регулярною перевіркою компресорних механізмів. Ці завдання включають:

  • технічне обслуговування
  • діагностику та усунення несправностей
  • технічний контроль
  • дотримання стандартів безпеки
  • ведення відповідної документації

Компанія спеціалізується на обслуговуванні:

  • Поршневих компресорів.
  • Винтових компресорів.

Вся робота виконується відповідно до найвищих вимог якості та безпеки.

Equipment Repair

Дізнатися більше

Компресор призначений для вироблення стисненого повітря, яке використовується для живлення пневматичного обладнання, апаратури та інструментів, які використовуються в промисловості та автосервісі. В базовому виконанні компресор не обладнаний системою очищення стисненого повітря від води, масел (у формі аерозолів, рідини та пари), та твердих мікрочастинок. Для досягнення необхідного класу чистоти стисненого повітря необхідно встановлювати відповідні додаткові пристрої для очищення.

Компресор обладнаний наступними пристроями для контролю, управління та захисту:

  • Манометром для контролю тиску стисненого повітря в ресивері.
  • Пресостатом - виконавчим пристроєм для регулювання продуктивності через періодичний пуск і зупинку компресора.
  • Клапаном розвантажувальним – пристроєм для розвантаження поршневого блоку при зупинці приводного двигуна.
  • Запобіжним клапаном – пристроєм для захисту від перевищення максимально допустимого тиску в ресивері.
  • Пристроєм захисту від перевантажень електрообладнання, короткого замикання або обриву однієї з фаз мережі живлення. Пристрій захисту встановлений у пресостаті.

Налаштування тиску в під'єднаних пневматичних інструментах регулятором тиску здійснюється таким чином:

  1. Підключіть пневматичний інструмент до регулятора тиску.
  2. Розблокуйте ручку регулятора тиску, натискаючи на неї або відводячи від позиції "OFF".
  3. При відкритому крані встановіть бажаний тиск, повертаючи рукоятку в напрямку "+" (за годинниковою стрілкою) для збільшення тиску або в напрямку "-" (проти годинникової стрілки) для зменшення тиску.
  4. Після встановлення необхідного тиску, знову заблокуйте рукоятку, натискаючи на неї або повертаючи її в позицію "OFF".

Це спростить налаштування тиску в пневматичних інструментах та забезпечить безпечну роботу з ними.

Компресор обладнано пристроєм захисту від перевантажень. При порушенні живлення електричної мережі, а також при роботі з ПВ понад 60%, можливе автоматичне спрацювання захисту двигуна. Для запуску компресора після спрацювання захисту виконайте такі дії: після того, як двигун охолоне до допустимої температури, перемикайте вимикач на пресостаті в положення "OFF", потім увімкніть компресор, переключивши вимикач у положення "AUTO", або встановлений термозахист на електродвигуні встановити кнопку в робоче положення термозахисту.

Періодичність обслуговування Операції з обслуговування
Щодня
  • Контроль та коригування рівня олії
  • Зовнішній огляд компресора
  • Перевірка щільності з'єднань повітропроводів
  • Злив конденсату із ресивера
  • Очищення компресора від пилу та забруднень
Після перших 8 годин роботи
  • Перевірка моменту затягування болтів головок циліндрів поршневого блоку
  • Перевірка натягу ременів
Після перших 50 годин роботи Перевірка моменту затягування болтів головок циліндрів поршневого блоку
Після перших 100 годин роботи Заміна олії
Через кожні 100 годин роботи або раз на місяць Перевірка всмоктуючого повітряного фільтра (фільтруючого елемента)
Через кожні 300 годин роботи або раз на три місяці
  • Заміна олії
  • Перевірка натягу ременів
  • Перевірка міцності кріплення поршневого блоку, електродвигуна, платформи
Через кожні 600 годин або раз на шість місяців Заміна всмоктуючого повітряного фільтра (фільтруючого елемента)
Через кожні 1200 годин або щорічно Обслуговування зворотного клапана

Щодня, перед початком роботи контролюйте рівень олії. Рівень олії в картері поршневого блоку повинен знаходитися в межах червоної мітки оглядового скла. При необхідності долийте компресорну олію до необхідного рівня. При зміні кольору олії (побіління – присутність води, потемніння – сильне перегрівання) рекомендується негайно замінити його. Не допускайте витоків олії зі з'єднань та попадання олії на зовнішні поверхні компресора.

Коригування рівня олії

Не змішуєте олії різного сорту та якості. Компресор заправлений маслом, зазначеним у свідоцтві про приймання та пакування. При рівні масла нижче допустимогоґ долийте масло, виконавши такі дії:

  1. Викрутіть пробку заливного отвору у верхній частині картера.
  2. Долийте масло до необхідного рівня.
  3. Закрутіть корок.

Заміна олії

ПОПЕРЕДЖЕННЯ! КОМПРЕСОРНЕ ОЛІЯ МОЖЕ БУТИ ДУЖЕ ГАРЯЧИМ. ІСНУЄ НЕБЕЗПЕКА ОПІКУ. Після перших 100 годин роботи і далі через кожні 300 годин роботи замінюйте олію. Для заміни олії виконайте такі дії:

  1. Зупиніть компресор
  2. Зачекайте, поки масло охолоне до температури 50°С - 80°С.
  3. Викрутіть пробку заливного отвору у верхній частині картера.
  4. Послабте зливний затор, розташований у нижній частині картера.
  5. Підставте відповідну ємність для збирання відпрацьованого масла, повністю відкрутіть зливну пробку і злийте олію.
  6. Закрутіть зливний затор.
  7. Залийте масло рекомендоване цим посібником до необхідного рівня
  8. Закрутіть пробку.
  9. Утилізуйте відпрацьовану олію згідно з правилами охорони навколишнього середовища.

Для заправки компресора рекомендується використовувати компресорні олії в'язкістю 100 мм2/с при 40С наступних марок або аналогічні за якістю:

  • Mobil Rarus 427(Для поршневих)
  • Mobil Rarus 425(Для гвинтових)
  • SHELL Corena P100;
  • ESSO Kompressoroel 30 (VCL 100);
  • CASTROL Aircol PD 100;
  • TEXACO Compressor Oil EP VD-L 100;
  • INA Komprina 100;
  • AGIP Dicrea 100.

Перевірка зусилля затягування болтів головок циліндрів поршневого блоку

Після перших 8-ми та 50-ти годин роботи перевірте і при необхідності підтягніть болти головок циліндрів поршневого блоку, для компенсації температурної усадки. Момент затяжки згідно з таблицею 4. Підтяжку проводити після остигання поршневого блоку до температури навколишнього середовища.

Різьблення Мін. момент затягування (Н·м) Макс. момент затягування (Н·м)
М6 9 11
М8 22 27
М10 45 55
М12 76 93

Перевірка натягу ременів

Після перших 50 годин роботи і далі через кожні 300 годин роботи перевірте і при необхідності відрегулюйте натяг ременів, очистіть їх від забруднень.

При недостатньому натягу відбувається прослизання ременів, виникає вібрація з впливом на підшипники знакозмінного навантаження "просмикування", перегрів шківів, перегрів та зниження ККД блоку поршневого. Коли ремені перетягнуті, відбувається надмірне навантаження на підшипники з підвищеним їх зносом, перегріванням електродвигуна і блоку поршневого.

Для перевірки натягу ременів виконайте такі дії:

  1. Зупиніть компресор
  2. Зніміть захисну огорожу.
  3. Докладіть силу F із зусиллям 30...40 Н перпендикулярно до середини ременя.
  4. Виміряйте відхилення Х. Прогин ременя Х повинен становити 5...6 мм.
  5. За необхідності налаштуйте натяг ременів. Натяг регулюйте усуненням електродвигуна, попередньо відпустивши болти кріплення його до платформи. Шків електродвигуна та шків поршневого блоку повинні знаходитися в одній площині.
  6. Закріпіть електродвигун та встановіть захисну огорожу.

Перевірка всмоктуючого повітряного фільтра (фільтруючого елемента)

Залежно від умов експлуатації, але не рідше ніж через 100 годин роботи або раз на місяць перевіряйте повітряний фільтр, що всмоктує (фільтруючий елемент), при необхідності очистіть або замініть. Зниження пропускної здатності повітряного фільтра (фільтруючого елемента), через його забрудненість, знижує ресурс компресора, збільшує витрату електроенергії і може призвести до виходу з ладу всмоктувального, нагнітального або зворотного клапанів.

Заміна всмоктуючого повітряного фільтра (фільтруючого елемента)

Через кожні 600 годин роботи або частіше за результатами зовнішнього огляду (поява забруднення з внутрішньої сторони фільтруючого елемента або зміна його кольору) замінюйте всмоктуючий повітряний фільтр (фільтруючий елемент).

Злив конденсату

Щодня, а також після закінчення роботи зливайте конденсат з ресивера, для цього виконайте такі дії:

  1. Вимкніть компресор.
  2. Знизьте тиск у ресивері до (0,2 - 0,3) МПа.
  3. Підставте під конденсатовідвідник ємність для збирання конденсату.
  4. Послабте гвинт конденсатовідвідника та злийте конденсат.
  5. Затисніть гвинт.
  6. Утилізуйте зібраний конденсат згідно з правилами охорони навколишнього середовища.

Перевірка щільності з'єднань повітропроводів

Щодня перед початком роботи перевіряйте щільність з'єднань повітропроводів.

Перевірку щільності з'єднань повітропроводів слід проводити на вимкненій установці при тиску в ресивері не більше (0,5 - 0,7) МПа. Не повинні прослуховуватись шуми пропуску повітря в з'єднаннях. За потреби підтягніть з'єднання.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ!

ПЕРЕД ВИКОНАННЯМ ПІДТЯЖКИ СПОЛУКІВ ТИСК У РЕСИВЕРІ ЗНИЗИТИ ДО АТМОСФЕРНОГО.

Перевірка міцності кріплення поршневого блоку, електродвигуна, платформи

Через кожні 300 годин роботи або раз на три місяці перевіряйте міцність кріплення поршневого блоку, електродвигуна, платформи. У разі потреби підтягніть болтові з'єднання. Перевірте, щоб шків електродвигуна та шків поршневого блоку знаходилися в одній площині.

Зовнішній огляд компресора

Щодня, перед початком роботи перевіряйте кабель живлення, запобіжний клапан, манометр, пресостат на відсутність пошкоджень, які можуть вплинути на справність дії, перевіряйте ресивер на відсутність вм'ятин, тріщин, перевіряйте надійність кріплення заземлення.

Очищення компресора від пилу та забруднень

Щодня очищайте всі зовнішні поверхні, поршневого блоку та електродвигуна від пилу та забруднень, для покращення охолодження. Як обтиральний матеріал слід застосовувати тільки бавовняне і лляне ганчір'я.

Обслуговування зворотного клапана

Через кожні 1200 годин роботи або щорічно проводьте обслуговування зворотного клапана. Обслуговування полягає в чищенні сідла та клапана від забруднень, для цього виконайте такі дії:

  1. Відкрутіть шестигранну головку.
  2. Вийміть клапан.
  3. Очистіть сідло та клапан від забруднення.
  4. Складання виконайте у зворотній послідовності.

Після завершення технічного обслуговування

Встановіть на свої місця захисну огорожу та деталі після завершення технічного обслуговування, дотримуючись при включенні тих самих запобіжних заходів, що і при першому пуску.

Реєстрація обслуговування

Усі виконані роботи з обслуговування повинні бути зареєстровані у журналі обліку проведення обслуговування (форма 1 додатка Б). Карта обліку проведення обслуговування (форма 2 додаток Б) не є обов'язковою для заповнення, але є зручною формою для оперативного контролю виконання операцій з обслуговування та ведення статистики. Карта повинна заповнюватись одночасно з журналом, у графах "Позначка про виконання" дається посилання на пункт у журналі, допускається короткий запис необхідної інформації, наприклад, кількість долитої олії.

Монтаж пневматичних ліній

Людина, яка займається монтажем пневматичних ліній, виконує низку обов'язків, пов'язаних із технічним обслуговуванням та регулярною перевіркою пневматичних систем. Ці завдання включають:

  • монтаж пневматичних ліній
  • діагностику та усунення несправностей
  • технічний контроль
  • дотримання стандартів безпеки
  • ведення відповідної документації

Вся робота виконується відповідно до найвищих вимог якості та безпеки.

Equipment Repair

Дізнатися більше

    Для того щоб зробити і змонтувати пневматичну лінію необхідно врахувати основні 4 причини або критерії, виходячи з чого починається розробка проекту пневматичної лінії:

  • Це чистота стисненого повітря
  • Вміст конденсату в магістралі
  • Тиск у системі
  • Пропускна здатність

    Перші два пункти можемо взяти з ГОСТ 17433 СТИСНЕНЕ ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ. Цей ГОСТ розкриває вимоги до стиснутого повітря за такими показниками як:

  • Розмір твердотільних забруднень, мкм, не більше 0,5 мкр 80 мкр
  • Тверді частки 0,001 мг/м до 25 мг/м
  • Вода (у рідкому стані) від Не допускаються до 10000мг/м
  • Олії (у рідкому стані) Не допускаються до 100мг/м

Температура точки роси стиснутого повітря має бути:

  • для класів 0; 1 - точка роси* нижче за мінімальну робочу температуру не менше ніж на +10С, але не вище -10 С;
  • для класів 3; 5; 7; 9; 11; 13 - точка роси* нижче за мінімальну робочу температуру не менше ніж на +10С;
  • для класів 2; 4; 6; 8; 10; 12; 14 температура точки роси* не регламентується.
*Точка роси – температура, до якої треба охолодити стиснене повітря, щоб у ньому почала конденсуватися волога.

    Пункти 3 та 4 можна розглянути в парі:

  • Тиск стисненого повітря зазвичай визначається як надлишковий тиск. Це означає, що тиск вищий за нормальний атмосферний тиск.
  • Продуктивність повітряного компресора - це кількість стисненого повітря, яке може подавати за одиницю часу. А також це можна віднести і до пневмо магістралі, яке до повітря вона може пропустити щодо власного перерізу і БРС з'єднань.

Статичний тиск: тиск, який отримується в замкнутій системі, коли повітря не використовується.

Динамічний тиск на відводі: тиск, який отримується в точці відгалуження від магістралі або колектора, коли повітря використовується інструментом або іншим споживачем.

Динамічне тиск у фільтрі/регуляторі/лубрикаторі: тиск, одержуваний у цьому блоці (вимірюваний манометром регулятора) у процесі використання повітря.

Динамічне тиск на впуску інструменту: одержуване під час роботи інструмента; повинне становити 6,3 бар для забезпечення номінальної продуктивності. Тиск, який відображається манометром регулятора, відрізняється від тиску інструменту. Тиск на манометрі вище, коли інструмент не працює, до того ж у шлангу, що веде до інструменту, є втрати. Для визначення динамічного тиску на інструменті необхідно використовувати манометр із Т-подібним впуском.

    Система розподілу повітря є найважливішою ланкою між компресорною установкою та машиною чи інструментом. Реалізується на основі ефективної системи пневматичних ліній та аксесуарів. Продуктивність інструментів з пневматичним приводом багато в чому залежить від здатності системи видавати достатній об'єм повітря необхідної якості за умов тиску. Принципи проектування системи розподілу повітря найкраще пояснюються при розгляді того, що відбувається зі стисненим повітрям у міру його просування трубопроводом.

    Головна магістраль забезпечує підведення повітря від компресора та обладнання до кільцевої магістралі, ті. До приміщень, де це повітря використовуватиметься. У великій пневматичній системі, яка обслуговує кілька приміщень або підрозділів, головна магістраль повинна розташовуватися таким чином, щоб кожен пристрій можна було відключити, не впливаючи на решту системи. Для очищення стисненого повітря від води в систему вбудовують вологовідділювачі. Труби встановлюють під нахилом, а контейнер (вологовідділювач) встановлюється в нижній точці.

ОДИН З РІЗНОВИДІВ ПНЕВМО МАГІСТРАЛІ

     Кільцева магістраль, що розподіляє повітря всередині робочих приміщень, має бути прокладена в такий спосіб, щоб повітря досягало робочого місця, тобто. інструменту, без надмірно довгих відводів. Зазвичай кільцева магістраль прокладається у вигляді лінії, що проходить по периметру приміщення, на підставі чого і отримала свою назву. Це означає, що якщо в будь-якій лінії підведення є місце з ненавмисно великою витратою повітря, подача повітря може бути здійснена з двох напрямків. Тим самим зменшується падіння тиску та забезпечується більш стабільний тиск у всій системі.

    Відведення, або лінія подачі, є кінцевою ділянкою постійної системи і повинен розташовуватися максимально близько до робочого місця. Це дозволяє уникнути застосування довгого шлангу для підключення інструменту та не допустити підвищеного падіння тиску. За наявності ризику утворення конденсату у будь-якій частині системи відведення слід підключати до верхньої частини магістрального трубопроводу або розподільчої лінії.

    Чим вища температура, тим вища концентрація водяної пари в атмосферному повітрі. Якщо повітря перебуває у стислому стані, концентрація води збільшується. Наприклад, компресор із робочим тиском 7 бар та продуктивністю 200 л/с, що всмоктує повітря при температурі 20 C° З відносною вологістю 80%, утворює в пневматичній лінії 80 літрів конденсованої води за восьмигодинний робочий день.

    Кількість води в стислому повітрі не становить проблеми, поки вона залишається в пароподібному стані. Однак, при конденсації вона може призвести до корозії в трубах, порушення системи мастила інструменту та постійного ризику заморожування води в трубах та інструменті.

    Тому необхідно якомога раніше забезпечити відділення води безпосередньо після компресора або перед надходженням в систему розподілу повітря.

Видалення води зі стисненого повітря може бути виконане різними способами.

    Повітроприймач (Ресівер) забезпечує збирання повітря, що надходить з компресора. При охолодженні нагрітого повітря в повітроприймачі конденсат накопичується в нижній частині пристрою, звідки його видаляють. Приймач повітря використовується в поєднанні з вологовідділювачами в трубопроводах. Це найдешевший і застарілий спосіб, що забезпечує також найменший рівень водовідділення.

    Вторинний охолоджувач забезпечує водяне чи повітряне охолодження нагрітого стисненого повітря. Вторинний охолоджувач відокремлює 65-75% води, що конденсується. Застосовується практично у всіх стаціонарних компресорних установках. У сучасних компресорах вторинний охолоджувач вбудований як стандартний компонент.

    Рефрижераторний осушувач забезпечує охолодження стисненого повітря, в результаті якого вода конденсується у великій кількості та може бути відокремлена. Після охолодження та конденсації стиснене повітря підігрівається до температури навколишнього середовища, щоб конденсат не утворювався на зовнішній частині трубної системи. Рефрижераторні осушувачі мають температуру конденсації від +2 до +10 °C.

Технічний регламент обслуговування пневмолінії:

Щодня: Опорожняйте фільтри, що використовуються. Якщо пневматичної лінії змонтовані системи водяних пасток, то повинен бути обов'язковий злив води з них.
Щотижня: Ділянку лінії, розташовану найближче до робочого місця, необхідно щотижня перевіряти щодо витоків. Перевіряйте з'єднання між інструментами та ніпелями, а також муфти, шланги та пристрої підготовки повітря. Лубрикатори мають бути заправлені олією.
Кожні два місяці: Необхідно перевіряти всю пневматичну систему. Після закінчення робочого дня, прислухайтеся до звуків повітря, що випускається, і обмацуйте долонею підозрілі місця. Для виявлення точного місця витоку (бульбашок), можна використовувати мильний розчин. Вживіть необхідних заходів щодо усунення витоку. Кожне робоче місце через кожні два місяці має бути перевірено з використанням імітатора пневматичного інструменту, зробивши певну кількість обертів ручкою. Для правильного функціонування інструменту тиск на виході шланга має становити 6,3 бар. Вживіть необхідних заходів для заміни фільтра/регулятора/лубрикатора, шлангу та/або муфти.
Кожні шість місяців: Через кожні 6 місяців потрібно очищати елементи фільтра продуванням. Це дозволяє уникнути збільшення падіння тиску. Кожні 6 місяців необхідно виконувати продування запобіжного клапана пристрою захисту від зриву. Це дозволяє уникнути зайвих скидів пристрою захисту від зриву.

"Капітал Сім" займається такими напрямками, як прокладання та розрахунок стисненого повітря для СТО вантажних автомобілів, СТО легкових автомобілів, шиномонтажів, автомолярних майстерень та забезпечуємо ваш бізнес якісним та ефективним стиснутим повітрям для всіх видів авторемонтних послуг!

Якщо є труднощі, зателефонуйте нам за номером: +38 067-467-00-99.

Ремонт

Людина, яка займається ремонтом, виконує ряд обов'язків, пов'язаних із ремонтом. Ці завдання включають:

  • технічне обслуговування
  • діагностику та усунення несправностей
  • технічний контроль
  • дотримання стандартів безпеки
  • ведення відповідної документації

Компанія спеціалізується на обслуговуванні:

  • Гідрообладнання
  • Пневмообладнання

Вся робота виконується відповідно до найвищих вимог якості.

Equipment Repair

Дізнатися більше

Дефектовка пневмоінструменту:

    Інструмент направляється в сервісний центр, де здійснюється заміна вийшли з ладу запчастин. Проводиться детальний фотозвіт про замінені компоненти.

Узгодження ремонту:

    Після дефектовки здійснюється узгодження з клієнтом щодо термінів та вартості ремонту.

Ремонт інструменту:

    Здійснюється ремонт пневмоінструменту відповідно до затвердженого плану.

Причини виходу пневмоінструменту з ладу:

    Природний знос: Виходження з ладу витратних матеріалів, таких як прокладки, манжети, лопаті з пластика, пружинки та підшипники. Зазвичай це стається після року експлуатації.

Порушення правил експлуатації:

    Чистота повітря та система змащення: Порушення цих правил може призвести до виходу з ладу деталей пневмаротора, таких як фланці, гільзи, ротор.

    Невиконання встановленого робочого тиску: Це може призвести до поломки роторів, молотків, вала, рамки молотків (ударний механізм).

    Гарантія на всі проведені ремонти становить 6 місяців за умови дотримання правил експлуатації.

    При самостійному ремонті рекомендується уникати використання ударних навантажень на пневмомотор інструменту. У разі ускладнень зі збіркою, інструмент можна передати у розібраному вигляді до нашого сервісного центру, де професіонали зіберуть та відновлять його основні параметри.

Оренда

  • При оформленні оренди автомобільного спеціального інструменту, обов'язково вноситься передоплата у розмірі його повної вартості або техничний паспорт на АВТО.
  • Розмір застави (повна вартість інструменту). Після закінчення оренди застава повертається.
  • Мінімальний термін оренди - 3 дні. Вихідні дні субота та неділя, не враховуються. Орендований спеціальний інструмент повинен виглядати так, як і перед орендою, тобто, якщо ви отримали товар в упаковці в чистому вигляді, повертаєте його в такому ж вигляді і без механічних пошкоджень (поламаної різьби, будь-яких вмятин і т. д.).
  • Оренда нараховується незалежно від того, користувалися інструментом чи ні, тобто, у разі, якщо інструмент взятий в оренду, послуга нараховується автоматично на перші три дні

    Спеціальний інструмент призначений для точного встановлення валів за мітками у необхідне положення і не повинен використовуватися як опора для розриву кріплення. Якщо орендар повертає інструмент у пошкодженому або ламаному стані, сервісний центр проводить оцінку збитків і виставляє рахунок орендареві.

    При здачі інструменту в оренду та при його прийнятті з оренди інструмент слід оглянути на наявність деформацій, цілісності та повноти комплектації. У разі виявлення дефектів при здачі інструменту, просимо звернутися до менеджера магазину. Також, якщо ці деформації виникли внаслідок експлуатації інструменту, він передається на сервіс для визначення суми збитку протягом 3 днів. Будь ласка, повідомте менеджера про будь-які виявлені несправності негайно.

    У разі простроченого повернення орендованого товару з вини орендаря буде нарахована вартість наступних 3 днів оренди за тими ж умовами, тобто вартість оренди подвоюється.


Логістика

    Наша компанія, ТОВ КАПІТАЛ СІМ, завжди прагне до найвищих стандартів обслуговування наших клієнтів. У зусиллях забезпечити максимальний комфорт і ефективність в області логістики, ми вирішили самостійно займатися пошуком автотранспорту та визначенням оптимальних маршрутів для доставки обладнання наших клієнтів.

    Це рішення дозволяє нам забезпечувати наших партнерів найкращими умовами доставки, дотримуючись високих стандартів якості та швидкості. Ми прагнемо до вдосконалення кожного етапу логістичного ланцюга, щоб забезпечити оптимальну ефективність та задоволення для наших клієнтів.

    Наша команда пильно вивчає умови та потреби кожного клієнта, щоб гарантувати точність та своєчасність доставки. Ми віримо, що саме цей підхід дозволяє нам відповідати на найвищому рівні вимогам нашого бізнесу та зміцнює нашу репутацію надійного партнера в галузі логістики.